fredag 18 juli 2014

Bloggvinst och ny vaxduk

Jag läser många bloggar, såväl bygg- och inredningsbloggar, som en del mamma- och andra lifestylebloggar. Eftersom jag numera oftast surfar via mobilen eller tableten, så blir det tyvärr sällan att jag kommenterar, trots att jag ju själv vet hur roligt det är att få kommentarer. Ibland brukar jag dock försöka delta om det lottas ut nåt trevligt på nån blogg, men aldrig har jag vunnit nåt. Ända fram till för en tid sedan, då jag faktiskt vann ett litet paket med grejer från bl.a. svenska Lagerhaus. Vinsten fick jag via den trevliga bloggen Löytö, som jag tycker ni ska kika in på. Den trevliga bloggerskan kom själv över med vinsten, då vi råkar bo i samma stad. Det känns som om jag nu borde ordna ett litet cupcake-kalas. ;) 

Min vinst 

På bilden kan ni också skymta vår nya vaxduk, som jag passade på att införskaffa på ett blixtbesök på Ikea under vår semesterresa. Vaxduken är främst till för att dölja vårt repiga köksbord, som jag så längtar efter att få byta ut. Jag tyckte den var fin, även om jag helst hade haft brädmönstret på längden istället för på bredden. Färgen går bra ihop med kökets arbetsbänkar också.
 
 
********
 
Luen paljon rakennus- ja sisustusblogeja ja muutama äiti- ja muu lifestyleblogi. Välillä osallistun johonkin blogiarvontaan, mutta en ole koskaan voittanut mitään. Mutta jonkin aikaa sitten onni suosi minua ja voitin paketin jossa oli mm. tuotteita ruotsalaisesta Lagerhausista. Voitto tuli blogista Löytö, oikein kiva blogi johon voin suositella tutustumista! Näytän myös kuvaa uudesta vahakangaspöytäliinastamme, jonka hankin nopealla Ikean käynnillä lomareissullamme. Liinan tarkoitus on lähinnä peittää meidän naarmuista pöytää, jota mielelläni vaihtaisin mahdollisimman pian. Tykkäsin liinasta, vaikka mieluiten olisin halunnut kuvion toiseen suuntaan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Kiitos mielipiteestäsi!