onsdag 24 april 2013

Öppen

Såja, nu öppnar jag upp bloggen så att utomstående också kan läsa den.  Bloggen kommer att vara vår egen dagbok över vårt byggprojekt. Med största delen av familjen på annan ort, så kan det vara roligt också för dem att hålla koll på vad vi sysslar med och hur vårt projekt framskrider. Allt jag skriver här är mina egna åsikter och bilderna är mina egna om jag inte nämner annat. Jag lade in Google-translator också, ifall nån har problem med det svenska språket eller annars bara vill få sig ett gott skratt, översättningarna från svenska till finska kan ju minst sagt bli lite lustiga ibland. Man får mer än gärna kommentera, alla råd och tips tas emot med glädje. Kommentoida saa myös suomeksi!

Ifall någon undrar, så har namnet på bloggen nåt att göra med stället där vi ska bygga. :)
 
Välkommen! Tervetuloa! 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hei San-na! Tervetuloa mukaan. Olen kyllä itsekin seurannut teidän projektia jonkin aikaa, vaikka en ole saanut aikaiseksi kommentoida vieläkään.

      Radera

Tack för din åsikt! Kiitos mielipiteestäsi!