söndag 2 februari 2014

Förälskad

I fredags fick vi äntligen upp String Pocket- hyllan i köket. Den fanns ju med i planeringen redan då vi planerade köksskåpen. Jag har länge velat ha en String-hylla och när jag insåg att en sådan skulle passa just där i köket, så fanns det ingen återvändo, även om jag annars sällan brukar satsa pengar på sk. design-prylar Jag måste nog erkänna att jag är lite förälskad i hyllan och tycker den passar så bra där vi nu hängt upp den. Det är roligt att ha en hylla att sätta sina favoritföremål på och som man kan ändra på efter humör.
 


 
Perjantaina saimme vihdoin laitettua String Pocket-hyllymme keittiöön. Hyllyn hankinta oli suunnitelmissa jo keittiön suunnitteluvaiheessa. Täytyy myöntää, että olen kyllä pikkasen ihastunut hyllyyn ja minusta se sopii niin hyvin sinne minne se on laitettu!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din åsikt! Kiitos mielipiteestäsi!